Mon Amour, can't you see?




Jag vill dansa på Way Out West, dricka varm öl på Emmabodas gräsplättar, bli ofrivilligt indragen i en moshpit under Metaltown, stöta på gamla förälskelser när Piteå dansar och ler, bada i dalälven när solen går upp över Peace & Love, slockna i fel tält på Hultsfredsfestivalen, smyga på nattliga äventyr i Arvika, gömma mig i en garderob full av peruker backstage, le åt fina minnen på Popadelica, göra efterfesten på Siesta!

Tonåring, en sommar till.

Mingelfoto från Le weekend i Malmoet.




Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

det vill jag med. är rädd att man börjar bli lite väl gammal för det dock. kanske jag kan sträcka mig med att komma undan ett år till...

2011-03-29 @ 14:18:44
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0